czwartek, 15 października 2015

Pozbądz się toksyn i oczyść swój organizm

Trudno jest całkowicie żyć w zgodzie z naturą i w pełni ekologicznie. Nie przysparzają się do tego ani warunki za oknem ani dzisiejsza żywność. Spaliny samochodowe, zanieczyszczone powietrze, alkohol, papierosy i zmodyfikowana żywność. Jednak w czasie pośpiechu nasz organizm zaczyna domagać się oczyszczenia i spokoju. W tym poście chcę pokazać Wam, że da się to osiągnąć bez restrykcyjnych diet i niedługim czasie.








Ostatnio moją ciekawość przyciągnął artykuł na temat herbatkowej diety oczyszczającej Teaholi & co. Postanowiłam spróbować. Do wyboru są dwie kuracje 14 i 28 dniowa. Wbrew pozorom co do picia ziół i herbatek, te smakują naprawdę dobrze. Co więcej są na bazie naturalnych składników i nie zawiera żadnych wzmacniaczy smaku i konserwantów.

Podczas trwania całej kuracji nie rezygnowałam z żadnych posiłków, a moja aktywność fizyczna była jak dotychczas, czyli całkiem dobra;) Po 28 dniowej kuracji zauważyłam, że mój brzuch jest bardziej płaski, a ja czuję się lżejsza i mam więcej energii.




Spróbujcie i Wy dziewczyny i podzielcie się swoimi odczuciami :) A może macie jakieś inne sposoby na oczyszczenie organizmu?

3 komentarze:

  1. ciekawa propozycja na pozbycie się kilogramów, zwłaszcza, że jest jesień i herbatki pije się litrami :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm herbatki oczyszczające, połączenie przyjemnego z pożytecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się skuszę na taki detoks organizmu..w sumie nie tak dużo wyrzeczeń to może wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń